Gönderen: Tuğba | Mayıs 7, 2012

Tarlamızı ekime hazırladık

6 Mayıs Pazar günü yüksek bir katılımla tarlamızda buluştuk. Bir grup gübreyi elerken diğerleri dönüşümlü olarak toprağı çapaladı, kürekle havalandırdı ve tırmıkla düzleştirdi. Bu şekilde yerden yüksek yataklarımızı oluşturduk. Birkaç kişi oluşturulan yataklardaki büyük taşları ayıkladı. Elenen gübre yatakların üzerine döküldü.

Elektrikli çim biçme aleti ile etraftaki otlar kesildi.

Kesilen otlar toparlanarak yataklar arasındaki yürüme yollarına serildi.

Yakıcı güneş altında bıkmadan usanmadan çalışmalara devam edilip yataklar bitirildi.

Tarlanın sürülmesi tamamlandıktan sonra yorulanlar dinlenip odun semaverinden çaylarını yudumlarken, dinlenmiş arkadaşlar seranın yolunu tuttu.

Artık seranın dışına çıkarılmış olan domates fideleri kasalara yüklenip tarlaya indirildi. Bu fideler tarlanın bol güneş alan kısımlarına dikildi.

Responses

  1. Arkadaşlar sizi ve yaptıklarınızı çok seviyorum. Keşke şimdi yeniden öğrenci olsam diye hissettiriyorsunuz bana 🙂 Benim gibi daha pek çok Boğaziçili Mezun, hepimiz sizinle gurur duyuyoruz. Teşekkürler!

  2. sizleri çok seviyorum yaptıgınız süper bir şey. yptıgınızla ben gururlanıyorum sizde kendinizle gurur duyun…


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

